Un alt fel de BMW seria 5 – HYBRID
Îți prezentăm un BMW 530e, performance plug-in hybrid, tracțiune pe spate, an de fabricație 2019, cu aproximativ 100.000 km la bord.
Această mașină a fost adusă special pe bază de comandă pentru clientul nostru Webcar Romania.
Este ultimul model fabricat, iar în 2020 a mai apăraut un facelift al acestei versiuni.
BMW seria 5 se fabrică de 50 de ani, din anul 1972.
Prezentarea începe bineînțeles cu partea cea mai importantă: motorul.
La deschiderea capotei vedem motorul de 2.0 benzină care împreună cu motorul electric dezvoltă o putere de 252 CP.
În lateral stânga este portul de încărcare a motorului electric.
Portbagajul este nu foarte spațios, dar mai adânc decât cel clasic. Podeaua portbagajului se poate plia încât să ofere un plus de spațiu, la nevoie. În părțile laterale sunt încă două spații de depozitare.
Trecem la prezentarea locurilor din spate. Locurile pentru pasageri sunt confortabile, cu scaune din piele. Între cele două scaune se poate rabata cotiera cu două suporturi de pahare, iar pe consola centrală este sistemul de setare a încălzirii celor două locuri și sistemul de climatizare.
Tot pe această consolă, încorporată sunt o priză de 12V și două fante de depozitare.
Trapa de la nivelul tavanului mașinii dă un farmec aparte acestui model.
Pe locurile din față spațiul este generos, și asigură confort șoferului și pasagerului din dreapta.
Volanul are comenzile și padelele încorporate. În spatele volanului este un virtual display cu ceasuri de bord și, ca dotare optională, este head-up display-ul acestei mașini.
Pe mijlocul bordului este sistemul multimedia activat fie prin touchscreen, fie prin butonul din mijlocul mașinii.
Sub display este sistemul de climatizare pe două zone, cu încălzirea în scaune.
Protejate cu capac sunt două suporturi de pahare, o priză de 12V, o mufă de tip USB și un mic spațiu de încărcare wireless a telefonului.
Mai în spate, este cutia de viteze automată, în 8 rapoarte, în stânga cutiei sunt setările pentru modurile de condus: sport, confort și eco pro.
În spatele modului de condus este butonul de acționare a modului eDrive, care permite mașinii să ruleze full electric dacă bateria e încărcată suficient. Sau poți seta ce procent să păstreze bateria. Este posibil deasemenea să setezi și modul auto, care permite mașinii să ruleze atât electric, cât și termic, la nevoie.
O dotare optională pe acest model e sistemul de camere cu acoperire de 360 de grade. Printr-o interfață foarte drăgută îți arată fiecare unghi al mașinii, astfel nu ai cum să zgârii sau să lovesti această mașină.
Între scaunele din față este o cotieră cu deschidere prin presare, cu un spațiu de depozitare, o mufă de tip UBS și o priză de 12V.
Comandă-ți mașina acum.
Noi rezolvăm toate demersurile administrative
și ți-o aducem la cheie.