Mașina în care preferi să stai în spate.
Aceasta este mașina care te va face să îți dorești să călătorești pe locurile din spate.
Este vorba despre un Audi A8.
Mașina care o prezentăm azi are anul de fabricatie 2021, cu 54.000 km la bord.
De ce spunem ca îți vei dori să fii pasager? Pentru că în spate locul este foarte generos, oferind un confort sporit și o experiență de invidiat.
Dacă e să ne gândim bine, MARE este cuvântul care descrie pe deplin această mașină.
La deschiderea capotei vedem motorul în 6 cilindri în V, care dezvoltă o putere de 449 CP și are o capacitate cilindrică de 3.0 benzină. Dar avem și un motor electric, deci este un model 3.0 Hybrid.
Mașina are tracțiune integrală pentru că sistemul Quattro, atât pe Audi A8 cât și pe Audi A8 Long este dotare standard.
Mașina atinge 100 de km/h în aproximativ 4,9 secunde, un timp deloc rău am putea spune având în vedere că are o lungime de 5,2 metri și o greutate de 2,3 tone.
In partea din spate ne atrag atentia imediat stopurile care de aceasta data nu sunt cu LED, ci au incorporate tehnologia avansata OLED.
In partea de jos evacuarile nu sunt reale, dar se integreaza foarte bine, fiind parte a unui design foarte reusit. Foarte rar, pe masinile noi, cum este aceasta din 2021, vei vedea evacuari reale.
Porbagajul este extreme de spatios, actionat electric, are cablul de incarcare a motorului electric si spatii laterale pentru depozitare, cel din stanga avand si plasa de protective.
Cea mai interesanta parte a acestei masini este partea destinata pasagerilor din spate. Spatiul este special proiectat pentru transportul a doi pasageri, in conditii extreme de confortabile. Ambele scaune individuale sunt full electrice, cu incalzire, ventilatie, memorie si masaj. Intre cele doua locuri este consola de reglare a scaunelor. De pe ectanul consolei, cand motorul este pornit, se poate regla intensitatea sistemul de climatizare si sonorizare. Ecranul este detasabil si poate fi scos din consola pentru a putea fi manevrat mai usor. Tot pe partea dintre cele doua scaune este un spatiu de depozitare, protejat cu capac actionat prin presare, iar inauntru este o prize de 12V, o prize de 230V, spatiu pentru doua suporturi de pahare. In cotiera rabatabila este un spatiu mic de depozitare si un spatiu pentru incarcarea wireless a telefonului.
La nivelul portierelor, pe langa actionarea electrica a geamurilor, se pot regal si perdelutele de protective UV.
Experienta la superlative continua cu prezentarea locurilor din fata. De pe scaunul soferului atrage imediat atentia volanul Audi cu comenzi si padele. Dincolo de volan este un virtual display, plus, ca si dotare optional, este HeadUp Display-ul.
Pe mijlocul bordului este sistemul multimedia însoțit de controlul climei. Din acest display se pot face setările pentru ambele scaune din față pentru: încălzire, ventilație, memorie și masaj și, deasemnea, nivelul încălzirii volanului.
În partea de sus este accesul la modul E-Tron care îți perimte să selectezi felul în care funcționează mașina: full electric, fie să economisească bateria sau pur și simplu mașina să ruleze automat (când are nevoie de motor electric, să îl cupleze).
Modurile de condus care pot fi selectate: efficient, confort, auto, dynamic, individual. Totodată se poate seta garda la sol a mașinii acționată cu perne de aer la acest model Audi.
Central, între cele două scaune este cutia de viteze automată, în 8 rapoarte. În spațiul de depozitare alăturat, acoperite cu capac acționat prin presare sunt două suporturi de pahare și o priză de 12V. Cotiera are capac cu doua compartimente, are încorporate 2 mufe USBC și spațiul de depozitare este relativ mare.
Comandă-ți mașina acum.
Noi rezolvăm toate demersurile administrative
și ți-o aducem la cheie.