BMW F30 facelift este o limuzină elegantă și dinamică, care combină performanța sportivă cu confortul suprem, fiind ideală pentru cei care apreciază stilul și calitatea germană.
Am ales să v-o prezentăm astăzi pentru experiența de condus excepțională și design-ul său sofisticat.
Am ales să v-o prezentăm astăzi pentru experiența de condus excepțională și design-ul său sofisticat.

La prezentarea exteriorului, începem cu farurile care sunt Angel Eyes Adaptive LED. Acestea oferă o iluminare precisă și intensă, sporind vizibilitatea și siguranța în condus.
Sistemul Adaptiv ajustează automat luminozitatea și direcția fasciculului pentru a proteja ceilalți participanți la trafic.
Sistemul Adaptiv ajustează automat luminozitatea și direcția fasciculului pentru a proteja ceilalți participanți la trafic.
În față avem cutia de la Distronic. Sistemul Distronic este un sistem avansat de asistență care menține automat distanța față de vehiculul din față. În același timp ajustează viteza, oferind o siguranță sporită și reducerea oboselii.
Este un real avantaj, mai ales în timpul deplasărilor lungi.
Este un real avantaj, mai ales în timpul deplasărilor lungi.

Dar, are totuși și un dezavantaj.

În momentul în care atinge cât de puțin un obstacol, capota se va ridica automat, desprinzându-se de la partea dinspre parbriz. Pe lângă faptul ca va reduce vizibilitatea, există riscul de a sparge parbrizul.
Costurile de reparație vor fi mult mai mari, decât dacă ar fi avariată doar bara din față.
Costurile de reparație vor fi mult mai mari, decât dacă ar fi avariată doar bara din față.
Ce mai merită menționat, sunt senzorii de parcare, care îi vom găsi și pe spate, împreună cu camera.
De remarcat pachetul Luxury Line și roțile de 205/60/R16. Jantele, deși foarte frumoase, se vor murdări foarte repede, necesitând întreținere permanantă.
În partea din spate avem stopuri cu LED, foarte elegante, dar puțin mai costisitoare decât becurile clasice.
De remarcat pachetul Luxury Line și roțile de 205/60/R16. Jantele, deși foarte frumoase, se vor murdări foarte repede, necesitând întreținere permanantă.
În partea din spate avem stopuri cu LED, foarte elegante, dar puțin mai costisitoare decât becurile clasice.


Ne uităm la cele două evacuări. Dacă are două evacuări, înseamnă că mașina vine echipată cu motor B47 sau B58. La portbagaj deschiderea este acționată doar prin mișcarea piciorului, ceea ce e un mare avantaj cand vii încărcat cu bagaje. Ca și dezavantaj, nu se poate închide prin apăsare de buton, ci clasic.


Încă un lucru care merită menționat. Sistemul Keyless pentru deschiderea și închiderea mașinii. Pentru deschidere doar se pune mâna la mânerul portierei. Iar pentru închidere, doar se apasă pe suprafața marcată.


În rest, la partea de exterior, linii cromate și un design elegant.

Trecem la partea de interior unde observăm volanul, cel de Luxury, cu comenzile pe cele două părți.
În rest, încălzire în scaune, cutie automată, modurile de condus, senzorii pe față și spate, camera pe spate.
Designul interiorului este foarte elegant, cu elemente din lemn închis la culoare.
În rest, încălzire în scaune, cutie automată, modurile de condus, senzorii pe față și spate, camera pe spate.
Designul interiorului este foarte elegant, cu elemente din lemn închis la culoare.
Observăm butoanele de la iDrive. Sistemul iDrive al BMW F30 facelift oferă o experiență intuitivă de control și conectivitate. Practic integrează ecranul tactil, comenzile vocale și controlul prin iDrive Controller. Acest lucru asigură o navigație ușoară, acces rapid la funcțiile mașinii și o utilizare ergonomicã. Climatizarea e pe modelul Facelift, cu leduri albe.



Dacă am analizat exteriorul și interiorul, trecem și la partea care îi va interesa mai mult pe pasionați și cunoscători: motorul. Este 2.0 Diesel care dezvoltă 190 CP cu varianta de Efficient Dynamics.

Pentru cei ce nu știu, sistemul BMW EfficientDynamics optimizează performanța și consumul de combustibil.
Toate acestea sunt posibile datorită tehnologiilor moderne precum sistemul de recuperare a energiei la frânare, start-stop automat și reducerea fricțiunii.
Toate acestea sunt posibile datorită tehnologiilor moderne precum sistemul de recuperare a energiei la frânare, start-stop automat și reducerea fricțiunii.
Ca și consum, în oraș e între 6 și 7 litri/100km, în funcție de trafic, iar pe autostradă este de 5-6 litri/100 km, în funcție de viteză, număr de pasageri și încărcare.
Ce merită amintit, capacul de protecție al motorului va crea vibrații, de aceea unii preferă să îl demonteze.
De altfel, motorul rulează foarte bine și este foarte silențios.
Așadar dacă se aud vibrațiile, cel mai probabil sunt de la uzura suporților de cauciuc ai capacului de protecție.
De altfel, motorul rulează foarte bine și este foarte silențios.
Așadar dacă se aud vibrațiile, cel mai probabil sunt de la uzura suporților de cauciuc ai capacului de protecție.

La final, ca și recomandare, dacă doriți să aveți o mașină care să nu se deprecieze în timp, cea mai bună variantă e o mașină cu cât mai multe dotări. Iar BMW F30 este acest tip de mașină.
În concluzie, BMW F30 facelift este o mașină fiabilă care își merită toți banii. Are stil, eleganță și toate dotările pentru a oferi confort și siguranță în trafic.
Dacă dorești să vezi întreaga prezentare și cine ne-a vizitat pe platoul de filmare, urmărește video de pe canalul nostru de Youtube.
În concluzie, BMW F30 facelift este o mașină fiabilă care își merită toți banii. Are stil, eleganță și toate dotările pentru a oferi confort și siguranță în trafic.
Dacă dorești să vezi întreaga prezentare și cine ne-a vizitat pe platoul de filmare, urmărește video de pe canalul nostru de Youtube.
Alege-ți mașina BMW pe WEBCAR
Comandă-ți mașina de la WEBCAR acum. Noi rezolvăm toate demersurile administrative și ți-o aducem la cheie.