Dacia C-Neo Webcar Romania

Dacia C-Neo

Viitorul model se va baza pe aceleași baze ca SUV-ul Dacia Bigster 2025 și va oferi clienților posibilitatea de a alege între două stiluri de caroserie diferite.
Dacia a fost cu siguranță o poveste de succes în cadrul Grupului Renault, cunoscut pentru abordarea sa rentabilă. A fost doar o chestiune de timp până când brandul românesc și-a extins gama în mai multe segmente mainstream. După modelul ,,fraților” SUV Duster și Bigster, Dacia dezvoltă în prezent două noi modele compacte: un crossover și un sedan în stil fastback, ambele urmând să debuteze în 2026.
Deși informațiile detaliate despre noile modele Dacia sunt încă limitate, s-au adunat toate informațiile disponibile și chiar s-au creat redări speculative ale viitorului vagon crossover.
Acest lucru ar trebui să vă ofere o privire la ce să vă așteptați de la aceste completări la gama Dacia.
Dacia C-Neo Webcar Romania
Noul proiect, cunoscut sub numele de Dacia C-Neo, are ca scop umplerea unui gol pe piața auto. Mulți producători de automobile tradiționale fie au întrerupt producția hatchback-urilor și a sedanurilor compacte tradiționale cu motor cu combustie internă (ICE), fie s-au angajat să devină complet electrice în acest segment.
Acest lucru a creat un gol pe piață pentru modelele alimentate cu ICE la prețuri accesibile. Dacia intervine pentru a profita de această oportunitate oferind un vehicul cu un interior încăpător, caracteristici îndrăznețe și un preț competitiv. Gândiți-vă la asta ca răspunsul românesc la Skoda Octavia de mare succes, care este disponibilă atât în stiluri de caroserie cu trei cutii hatchback, cât și combi (vagon).
Se anticipează că Dacia C-Neo va adopta noul limbaj de design introdus de SUV-urile Duster și Bigster.
Acesta va include probabil lumini LED subțiri, suprafețe elegante și elemente de design întâlnite în mod obișnuit în crossover. Pe lângă varianta vagon, va exista și o versiune fastback mai elegantă.
Dacia C-Neo Webcar Romania
Se așteaptă ca C-Neo să măsoare aproximativ 4.6 m lungime, așadar un habitaclu spațios. Ca referință, vagonul crossover Dacia Jogger are o lungime de 4.55 m și este deja echipat cu șapte locuri. Este posibil ca tabloul de bord și majoritatea comenzilor să fie partajate cu SUV-urile Duster și Bigster, permițând Daciei să economisească cheltuielile de cercetare și dezvoltare. În plus, gama extinsă de accesorii va face din Dacia o alegere ideală pentru camping și diverse activități în aer liber.
Dacia C-Neo Webcar Romania
În ceea ce privește bazele, întreaga gama Dacia este construită pe arhitectura CMF-B a Grupului Renault, care oferă beneficii de economisire a costurilor atât în producție, cât și în dezvoltare.
Modelele C-Neo nu vor fi o excepție, împărtășindu-și bazele cu Bigster, viitoarea ofertă de vârf a SUV-ului Dacia.
Opțiunile de propulsie sunt de așteptat să includă versiuni mild-hybrid, bi-combustibil (gaz/GPL) și hibride, cu posibilitatea unui hibrid plug-in în viitor. Un competitor puternic pentru modelele compacte este motorul turbo pe benzină de 1,2 litri de la Renault, cu trei cilindri, cu un sistem mild-hybrid de 48 V, care produce 128 CP (96 kW / 130 CP).
Raportul calitate-preț
Deși proiectul C-Neo nu a fost încă anunțat oficial, Denis Le Vot, CEO al Dacia, a confirmat că două modele noi urmează să debuteze în 2026.
În timp ce C-Neo va sta între Duster și Bigster în ceea ce privește prețul (circa 25.000 – 30.000 de euro), va aduce un nou segment gamei Dacia.
Dacia C-Neo Webcar Romania
Dacia C-Neo Webcar Romania
Având în vedere strategia de prețuri a Dacia, modelul C-Neo va subcota probabil concurenți precum Skoda Octavia, VW Golf, Peugeot 308, Opel Astra și Toyota Corolla.

Așadar dacă ești curios cum va arăta noul model Dacia ce va fi lansat cel mai probabil in 2026, urmărește video creat de Duster Cool Travels

Comandă-ți mașina acum.

Noi rezolvăm toate demersurile administrative
și ți-o aducem la cheie.

Articole asemănătoare