De la ce vine litera M în numele mașinii? Nu, nu este M competiton, ci M de la termenul “modificata” din italiană, ceea ce înseamnă că are mai multe îmbunătățiri.
Ferrari Portofino M este succesorul Ferrari Roma și e cu 1 secundă mai rapid decât Ferrari Portofino modelul precedent.
Are cutie de viteze în 8 trepte, față de cea în 7 a modelului precedent și un nou senzor de viteză pentru turbină, pentru a spori performanța.
Exteriorul
Motorul utilizează injecție directă și sisteme avansate de gestionare electronică, asigurând accelerație rapidă și sunet distinctiv.
Transmisia automată dublu-ambreiaj 8 trepte optimizează schimbările și eficiența.
Ferrari Portofino M este echipat cu un motor V8 turbo de 3.9 litri, derivat din unitatea de pe Ferrari F8 Tributo.
Acesta produce 620 CP la 7.500 rpm și un cuplu de 760 Nm la 3.000 rpm, asigurând accelerație de la 0 la 100 km/h în 3,45 secunde . Are o viteză maximă de peste 320 km/h.
Motorul utilizează tehnologia direct fuel injection și sistemul de distribuție cu variabilitate (VVT). Î plus, are o tehnologie de injecție multi-jet pentru performanță și eficiență optimizate.




Legat tot de redesign, vedem modificări și la partea din spate. Este din carbon, foarte frumos, cu 4 evacuări reale care, pe lângă faptul că arata genial, sună și foarte bine.
Portiera este în stilul mașinilor sport, și anume Frameless. În partea de interior a portierei sunt butoanele de memorie pentru scaune și un sistem audio excelent.
La portbagaj ne impresionează în primul rând felul în care se deschide, încet și parcă îi dă o notă de stil aparte.
Spațiul în portbagaj nu este extrem de mare, și asta datorită sistemului de decapotare care ocupă loc. Ca și idee, cine își ia un Ferrari, nu îl ia ca să umple portbagajul ca și într-un SUV de familie.
Interiorul
In interior tehnologia este updatată la nivel de ultimă generație. Mașina vine standard cu CarPlay și AndroidAuto, camere 360 grade și senzori de parcare. Asta înseamnă că este o mașină foarte sigură și destul de ușor de manevrat.


Are mult mai mult stil și personalitate decât Ferrari Roma. Navigația e întreptată orizontal, butoanele frumos pe mijloc, padelele pe volan foarte elegante și plăcute la atingere.
Pe volan, semnalizările, butoanele de lumini, modurile de condus și butonul de Start Engine pentru contact. Pentru pornire, tot ce trebuie făcut este să acționezi padeaua dreaptă de pe volan, și masina va intra în treapta întâi. Iar dacă dorești să dai cu spatele, vei apăsa butonul R de pe consola mediană de sub navigație. Ca să pui mașina pe liber, pur și simplu acționezi ambele padele de pe volan, simultan.



Și apropo de contrast, logo Ferrari foarte frumos vizibil pe tetieră.



La locurile din spate putem spune ca spațiul este foarte restrâns, cu greu vor încăpea doi pasageri.


Concluzie
Ferrari Portofino M reprezintă perfecțiunea în lumea roadsterelor de lux, combinând eleganța italiană cu performanța tehnologică avansată.
Cu un design sofisticat și un motor puternic, acest model oferă o experiență de condus inedită și rafinată.
Versatilitatea și luxul său îl fac alegerea ideală pentru pasionații de viteză și stil, consolidând poziția Ferrari ca simbol al excelenței și inovației în automotive.
Alege-ți mașina Ferrari pe WEBCAR
Comandă-ți mașina de la WEBCAR acum. Noi rezolvăm toate demersurile administrative și ți-o aducem la cheie.