SUV-ul de LUX al britanicilor
La Webcar vă prezentăm azi SUV-ul de lux al britanicilor: Jaguar E-Pace.
Această mașină, fabricată în 2021 și cu 10.000 km la bord, vine cu pachetul R Dynamic.
Primul model a apărut în 2018. Mașina prezentată azi este practic un face-lift al modelului din 2020, mult mai reușit, părerea noastră.
Începem prezentarea cu partea din spate a mașinii, unde observăm că, deși vine cu pachetul R Dynamic, nu avem locuri speciale pentru evacuare.
La deschiderea portbagajului, acționat electric ca și dotare optională la această mașină, vedem că spatiul de depozitare este mediu spre mare, pe ambele părti laterale, atât jos cât și sus sunt agățători speciale pentru fixarea lucrurilor transportate. Tot în parțile laterale sunt două spații mai adânci, cel din dreapta fiind protejat cu o plasă pentru a fixa lucrurile mai mici.
În partea stângă a portbagajului este și o priză de 12V, ca și o noutate, pentru că de obicei prizele sunt amplasate în habitaclu, lângă locurile destinate pasagerilor.
Pentru a extinde spațiul de depozitare, partea de protecție a podelei portbagajului se poate deschide cu ușurință.
Pe locurile din spate, bancheta este foarte confortabilă, confecționată din piele ecologică și cusături care îi dau un aspect foarte elegant.
Spațiul este destinat pentru trei pasageri, dar pe distanțe lungi vor călători mai confortabil două persoane. Cotiera dintre cele două locuri se poate rabata din spătar și are două suporturi de pahare. Între cele două scaune din față, îndreptate către pasagerii din spate sunt cele două guri de ventilație a climatizării, cu posibilitatea de setare doar a intensității aerului. Sub sistemul de climatizare este o priză de 22V.
Înainte de a trece la prezentarea locurilor din față, nu putem să nu remarcăm panoul panoramic de la nivelul tavanului. Acesta este o dotare opțională la această mașină.
Pe locurile din față vedem în primul rând volanul Jaguar, foarte elegant, R Dynamic. Pe ambele părți ale volanului sunt comenzile și padelele. Pe partea dreaptă putem seta încălzirea în volan și pilotul automat.
La nivelul bordului, după volan, este un virtual display care arată foarte bine și este foarte usor configurabil. Consola multimedia este amplasată pe mijlocul bordului, iar ceea ce o face specială este înclinația ușoară, facilitând astfel ultilizarea ei. Camera asigură un unghi de 360 de grade, 3D, vizibilitate totală din toate părțile pentru asistența la parcare.
Sub panoul multimedia este sistemul de climatizare pentru două zone. Setarea temperaturii se face prin rotirea butonului iar a încălzirii în scaun se face prin apasarea butonului. Intensitatea aerului se face din același buton, dar prin tragerea ușoară către utilizator.
Sub sistemul de setare a climatizării este un spațiu de depozitare a telefonului, cu încărcare wireless și o priză de 12V.
Cutia de viteze este automată, în 9 rapoarte, foarte elegantă. În stânga sunt setările pentru modurile de condus: dynamic, confort, eco și modul pentru suprafețe umede sau zăpadă.
Între cele două scaune din față sunt două suporturi de pahare și cotiera care prin deschidere oferă un spațiu mai mare de depozitare, două mufe de tip USB.
Ambele scaune din față sunt Full electrice, iar scaunul șoferului vine în plus și cu memorie.
Ajungem si la partea din față, unde la deschiderea capotei vedem motorul de 2.0 Hybrid, care dezvoltă o putere de 204 CP. Această mașină este cu tracțiune integral, dar rulează doar cu tracțiune spate iar tracțiunea din față acționează doar la nevoie.
Comandă-ți mașina acum.
Noi rezolvăm toate demersurile administrative
și ți-o aducem la cheie.