Mercedes-Benz Marco Polo este un vehicul de lux versatil, combinând confortul unui camping-car cu eleganța unui autoturism de înaltă clasă. Este ideal pentru aventuri și escapade, oferind spațiu generos, tehnologie avansată și facilități moderne pentru o experiență de călătorie premium.

Mercedes-Benz Marco Polo este mașina perfectă pentru pasionații de călătorii care apreciază stilul și funcționalitatea. Ca și comparație, se poate spune ca Volkswagen California poate fi un “concurent” pe acest segment al mini camperelor. Însă Marco Polo impresionează prin lux și tehnologii avansate, ideale pentru aventuri memorabile.
Așadar, Mercedes-Benz Marco Polo și Volkswagen California sunt două vehicule de camping premium, asemănându-se prin confort și funcționalitate, însă Marco Polo excelează prin eleganța și finisajele sale rafinate, în timp ce California impresionează prin versatilitatea și practicitatea spațiului interior.

Astăzi avem în prezentare un minunat Marco Polo. Așadar, să îl analizăm, întâi în interior, exterior, apoi vom face un drive test și vom vedea care sunt plusurile și minusurile.
Interior și dotări
Interiorul este foarte generos. Un spațiu foarte mare, pentru că are aproximativ 5 m lungime. Totul este de calitate superioară, materiale foarte durabile și elegante. Fiind un camper, fie el chiar și mini, nu poate lipsi frigiderul, aragazul și chiuveta. În rest spații de depozitare și o masă pliantă care glisează din poziția laterală.



Dar cea mai interesantă parte este cea a patului. Locul special amenajat este rabatabil și se deschide sau se închide de pe panoul de pe bord. Dar revenim la acest aspect puțin mai tarziu.
Patul este foarte confortabil datorită panourilor flexibile individuale de sub saltea. Pune puține probleme accesul până la pat, dar este de înțeles, pentru că, să nu uităm este totuși un mini camper.
În zona patului sunt toate dotările pentru confort: cablu de alimentare pentru telefon, lumini și plasa antițânțari.
Patul este foarte confortabil datorită panourilor flexibile individuale de sub saltea. Pune puține probleme accesul până la pat, dar este de înțeles, pentru că, să nu uităm este totuși un mini camper.
În zona patului sunt toate dotările pentru confort: cablu de alimentare pentru telefon, lumini și plasa antițânțari.



Pentru închiderea patului, sunt câteva instrucțiuni stricte. Prima, și cea mai importantă – închiderea/deschiderea nu se va face din mers. A doua, ușa laterală trebuie să fie deschisă pentru a regla presiunea în habitaclu.
Închiderea și deschiderea patului se face de pe panoul de pe bord.
Se selectează de pe navigație și se apasă pe poziția dorită.
Nu este chiar cel mai modern display sau interfața de ultimă generație, dar dacă e să ne gândim practic,e destul de ușor de manevrat.
Se selectează de pe navigație și se apasă pe poziția dorită.
Nu este chiar cel mai modern display sau interfața de ultimă generație, dar dacă e să ne gândim practic,e destul de ușor de manevrat.

De pe scaunul șoferului, nu putem să nu observăm aceleași materiale durabile și elegante la bord. Ce nu chiar e pe placul șoferului modern – sistemul de navigație. În rest, multe butoane, multe dotări, padele pe volan și cutie automată. Aceasta e chiar indicată, mașina fiind mult mai ușor manevrabilă. Fiind o mașină lungă, ideală pentru excursii, cu siguranță nu va fi folosită pentru viteză sau manevre sport.


Acum urmează ceva la care nu chiar s-au gândit cei de la Mercedes. Din punct de vedere al siguranței, da, faptul ca nu poți porni la drum cu patul deschis este un aspect bun. Cum pornești motorul, începe să sune avertizarea sonoră. Dar, dacă trebuie să deplasezi mașina doar 1-2 metri pentru a ajunge la portul de alimentare cu energie, sau să faci loc unei alte mașini în parcare, te va înnebuni bipăitul. Sau dacă e o căldură infernală afară și vrei să dormi, nu vei putea să lași aerul condiționat să meargă pentru ca va suna în continuu avertizarea. Ce ar fi trebuit să facă cei de la Mercedes? Să activeze avertizarea sonoră doar când mașina este pe modul Drive.
Exteriorul

Pe partea laterală sunt porturile de alimentare pentru curent și pentru apă.
Rezervorul pentru apă curată are un volum de aproximativ 38 de litri.
Pe lângă acesta există și un rezervor de 40 de litri pentru apa uzată care va putea fi evacuată cu ușurință.
Rezervorul pentru apă curată are un volum de aproximativ 38 de litri.
Pe lângă acesta există și un rezervor de 40 de litri pentru apa uzată care va putea fi evacuată cu ușurință.
Și pentru că tot am vorbit de apă, urmează partea interesantă. Poți să faci și dus!
La deschiderea portbagajului electric, există o duză și un motoraș care permite apei să urce până la nivelul portbagajului. Trebuie doar să conectezi la o instație de duș. Ca și accesorii, sunt scaune pliante, măsuță de camping și prelata pentru geamuri. Asta pentru a avea intimitate dacă decizi să campezi în locuri publice.

Test drive

Mașina se conduce foarte ușor și e destul de sprintenă.
Antifonarea și suspensia sunt foarte bune, mai ales comparativ cu California de la Volkswagen.
La fel și direcția este foarte bună, iar în viraje mașina este foarte stabilă.
Antifonarea și suspensia sunt foarte bune, mai ales comparativ cu California de la Volkswagen.
La fel și direcția este foarte bună, iar în viraje mașina este foarte stabilă.
Ca și concluzie, dacă e să ne raportăm la același segment, alegerea între Mercedes-Benz Marco Polo și Volkswagen California depinde de prioritățile tale: dacă îți dorești un vehicul de lux, cu tehnologie avansată și un stil de viață premium, Marco Polo este o alegere excelentă. Dacă preferi un vehicul practic, versatil și mai accesibil, Volkswagen California poate fi soluția.
Dacă dorești să vezi întreaga prezentare urmărește video de pe canalul nostru de Youtube.
Alege-ți mașina Mercedes Benz Marco Polo pe WEBCAR
Comandă-ți mașina de la WEBCAR acum. Noi rezolvăm toate demersurile administrative și ți-o aducem la cheie.