Așadar, acesta este clasamentul întocmit de Top Gear Magazine
Locul 20: Fiat 500
Da, este un Fiat 500, însă noul model este mai mare, cu interior, șasiu, caroserie și platformă noi. Cel mai evident și semnificativ, propulsia este și ea nouă. Este doar electric. Există o opțiune semnificativă pe care niciunul dintre concurenții Fiat 500 nu o oferă.
Locul 19: Mercedes-Benz EQS
EQS cuprinde toate avantajele pe care le promite o mașină electrică – finețe, liniște, performanță fără efort și design inteligent al caroseriei – și îmbină toate cele de mai sus cu tot ceea ce Mercedes a învățat de-a lungul mai multor decenii de proiectare. Este un automobil rafinat, finisat perfect și creat cu atenție la detalii.
Locul 18: Volvo XC40 P8 Recharge
Ne-a plăcut XC40 de la început, dar am avut câteva rezerve în ceea ce privește trenurile motopropulsoare. La modelul electric, atributele mai demne ale XC40 – sentimentul de bunăstare și designul – sunt sporite de o nouă schimbare remarcabilă a vitezei și a sistemelor inteligente de manevrare.
Locul 17: Peugeot e-2008
Din a doua încercare, Peugeot a făcut din 2008 o mașină extrem de atrăgătoare. Pare mult mai specială decât înainte, ca și cum ar fi fost schițată separat de mașina de bază, unde ultima semăna cu un 208 fotocopiat. Și, cu combinația dintre cadranele 3D strălucitoare și puterea electrică, ai un sentiment futurist.
Locul 16: Jaguar I-Pace
Sigur, se pierde mult interacțiunea cutiei de viteze și motorul cu caracteristici individuale, dar este plină de satisfacții într-un mod nou și incitant. De asemenea, este confortabil, spațios, bine construit… toate lucrurile care, dacă suntem sinceri, contează în fiecare zi.
Locul 15: Mini Electric
Mini Electric este o mașină electrică micuță, dar completă. Păstrează cam tot ce ne place la un Mini Cooper S standard, dar este mai setat pe lucrurile care contează și are zero emisii locale. Demonstrează că hot hatch-ul va avea un viitor ca autovehicul electric.
Locul 14: Volkswagen ID.4
Este o chestiune de context. Ne-am trezit puțin dezamăgiți de ID.3. A fost ca o reinventare a Golfului pentru nouul trend. ID.4 concurează împotriva crossover-urilor, iar nimeni nu cumpără un crossover pentru conducere. Nu-i așa? Și, judecat prin prisma aceea, ID.4 este chiar la țintă.
Locul 13: BMW i4
Ne plac Tesla Model 3 și Polestar 2, dar există încă un loc liber pentru o alternativă de condus cu adevărat plăcută. I4, în special în specificațiile RWD, este acea alternativă. Este confortabilă și bine făcută, este o mașină cu genul de autonomie care ar trebui să permită aproape oricui să facă aproape orice drum.
Locul 12: Kia EV6
EV6 demonstrează că gândirea futuristă nu trebuie să fie complet nebunească. Distinctiv, dar care nu am putea spune ca e un top model veritabil, EV6 este interesant de condus, dar nu este de natură să detroneze o mașină sport.
Locul 11: Polestar 2
Ne place Polestar 2 pentru că este frumos, construit cu bun simț și atenție la detalii. Este o mașină de producție cu drepturi depline, concepută pentru a deveni un jucător important în scena automobilelor electrice. În acest moment se dorește să devină concurentul Tesla Model 3.
Locul 10: Renault Megane E-Tech
Megane este o mașină pentru cei care cunosc și le plac mașinile „normale”. Vei găsi puțin din designul brut sau excentricitatea care definesc VW ID3, i3 sau Leaf drept „pionieri”. Este o mașină pe care oricând ți-ai dori-o, are un habitaclu frumos, bine finisat și ușor de utilizat.
Locul 9: Ford Mustang Mach-E
Prima mașină electrică cu drepturi depline de la Ford. Și asta o face într-adevăr foarte importantă. Este construit pe o platformă complet nouă, este disponibil fie cu o baterie de 75 kWh (gamă standard) fie cu o baterie de 98 kWh (gamă extinsă) și cu un singur motor (tracțiune spate) sau cu un motor dublu (tracțiune integrală).
Locul 8: Tesla Model Y
Există o mulțime de SUV-uri crossover electrice noi în acest moment. Dar există o singură Tesla Model Y. Această mașină este disponibilă în SUA din martie 2020, dar livrările în Marea Britanie au început abia la sfârșitul lunii februarie 2022, făcând ca totul să pară un film din anii 1990 sau un joc PlayStation.
Locul 7: Skoda Enyaq iV
Încă o dată, Skoda a construit o mașină care ar putea fi o achiziție mai bună decât echivalentul Volkswagen. Nu vom ști sigur până când le vom testa împreună în specificații comparabile, dar la primele impresii, Enyaq depășește ID.4 pe mai multe fronturi.
Locul 6: BMW iX
BMW va face versiuni cu baterie pentru toate modelele sale principale – așa cum a făcut deja cu Mini Electric și iX3 – dar și-a dorit să construiască această mașină electrică cu tot ceea ce e mai bun în materie de materiale, aerodinamică și asistență pentru șofer.
Locul 5: Honda e
Este Conceptul Urban de mașină electrică care a devenit o legendă, legenda care a devenit un prototip și prototipul care a devenit cea mai ușoară și mai dorită mașină de la Suzuki Jimny. Este Honda e, prima mașină pur electrică de pe piața de masă a Honda.
Locul 4: Audi e-tron GT
Este mai bun decât un Taycan? Oferă o idee mai mult confort și spațiu și o viteză puțin mai mică, dar diferențele sunt insignificante. Alegerea va depinde doar de ce marcă preferi și de ce design ești atras.
Locul 3: Hyundai Ioniq 5
Faptul că această caroserie retro XXL ascunde unul dintre cele mai complete vehicule electrice de familie pe care banii le pot cumpăra, este de-a dreptul remarcabil. Dacă Hyundai poate menține acest impuls în spatele viitorilor membri ai familiei Ioniq,
Locul 2: Tesla Model 3
Modelul 3 a fost limuzina anului 2019 de la Top Gear, depășind vechea gardă și menținându-și conducerea noilor pretendenți de vehicule electrice. Este în producție de la jumătatea anului 2017, dar chiar și îndreptându-se către vârsta mijlocie, nimic de pe piață nu a reușit încă să învingă Modelul 3 pe toate fronturile.
Locul 1: Porsche Taycan
Cross Turismo este cea mai completă mașină rapidă disponibilă în prezent. Nu cea mai mare sau cea mai practică, dar în ceea ce privește amploarea abilităților și îndeplinirea rolului pe care și-l propune, este genial. Este peste un Audi RS6 sau orice Panamera. Numai E63, mai zbuciumat, ne-ar putea ispiti pe partea benzină.
Comandă-ți mașina acum.
Noi rezolvăm toate demersurile administrative
și ți-o aducem la cheie.